آیفون تصویری هوشمند

با پیشرفت روز‌به‌روز تکنولوژی شرکت‌های سازنده آیفون‌های تصویری هم درصدد هوشمند سازی و اضافه کردن امکانات جدید بر روی محصولات خود هستند. استفاده از تکنولوژی‌هایی نظیر تشخیص چهره، قابلیت‌ها اتصال به خانه هوشمند، امکان کنترل از طریق اپلیکیشن و… از‌جمله تغییرات مهمی‌بودند که با پیشرفت روزافزون تکنولوژی به امکانات آیفون‌های تصویری افزوده‌ شدند. یکی از برند‌های پیشتاز در‌زمینه هوشمند ‌سازی و امکانات جدید آیفون‌های تصویری AKUVOX است. در این مقاله به تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های جدید مورد‌استفاده در آیفون‌های این برند خواهیم پرداخت. پس در ادامه مقاله همراه ما باشید.

تصاویر واضح در شب ویژگی اصلی آیفون‌های AKUVOX

دید در شب آیفون های تصویری هوشمند

تصویر نامناسب در شب مشکل اغلب آیفون‌های تصویری است و باعث می‌شود تا در هنگام شب، چهره فردی که پشت در است، به‌درستی قابل‌ تشخیص نباشد. AKUVOX برای حل این مشکل دوربین‌های آیفون خود را مجهز به قابلیت Starlight Camera کرد. این قابلیت تصاویر را به شکل قابل‌ملاحظه‌ای در شب روشن می‌کند. همین ویژگی باعث می‌شود تا تصاویر ثبت‌شده آیفون در شب بسیار با‌کیفیت و روشن‌تر باشد. این ویژگی از قابلیت‌های جدید ارائه‌شده در آیفون‌های این شرکت است.

ورود سیستم تشخیص چهره به دنیای آیفون‌های تصویری

سیستم تشخیص چهره آیفون های تصویری Akuvox

تشخیص چهره بر روی گوشی‌های همراه محبوبیت بالایی را برای خود کسب کرد. همین دلیل کافی بود تا AKUVOX این تکنولوژی را روی آیفون‌های جدید خود پیاده‌سازی کند. آیفون‌های هوشمند قادرند چهره 200 نفر را در حافظه خود ذخیره نمایند. این قابلیت جدید این امکان را به شما می‌دهد که بدون نیاز به زنگ زدن و تنها با قرار گرفتن در برابر آیفون در را باز‌کنید. همچنین به لطف تکنولوژی دید در شب، در این نسل از آیفون‌ها، سیستم تشخیص چهره در شب هم همانند روز صحیح و بدون نقص کار می‌کند.

سیستم تشخیص چهره هیچ مشکل امنیتی ندارد و با نشان دادن تصویر دیجیتالی یا عکس نمی‌توانید در را باز‌کنید. چون این سیستم از فاکتور‌های متنوعی همچون اندازه‌گیری دمای تصویر نیز استفاده می‌کند و در‌صورتی که دمای اندازه‌گیری‌شده با دمای بدن انسان یکی نباشد در باز نمی‌شود. البته اندازه‌گیری دما یکی ‌از ویژگی‌های این سیستم است و نکات امنیتی دیگری غیراز این هم در سیستم تشخیص‌ چهره استفاده می‌شود که همین‌ها باعث بی‌نقص بودن این سیستم می‌شود.

سیستم تشخیص چهره با آنالیز و بررسی کامل صورت، چهره شما را با جزئیات کامل ثبت می‌کند. پس نگران کوتاه ‌کردن مو و تراشیدن ریش و سبیل و… نباشید؛ زیرا سیستم تشخیص چهره در هر شرایطی بدون نقص و مشکلی در را برای شما بازخواهد ‌کرد.

مدیریت آیفون تصویری هوشمند به وسیله تلفن همراه

کنترل از راه دور

آیفون‌های فعلی اغلب قابل‌کنترل از راه‌ دور نیستند. همین مسأله باعث ‌شده است تا خیلی وقت‌ها مدت‌زمان زیادی را پشت‌ در معطل بمانیم. اما آیفون‌های تصویری هوشمند این ویژگی را دارند که از هر‌جای دنیا قابل‌کنترل باشند. هر کس که زنگ خانه شما را زد از طریق تلفن‌ همراه به ‌شما اطلاع‌رسانی خواهد شد و شما می‌توانید از راه‌ دور با فرد پشت در صحبت کنید و در‌صورت تمایل در را برایش باز‌کنید.

به‌طور‌مثال هنگامی‌که در مسافرت به‌سر می‌برید، می‌توانید با‌استفاده‌از اپلیکیشن بررسی‌کنید که چه کسانی امروز در زده‌اند و… . با نسل جدید آیفون‌های هوشمند نگران باز‌ماندن در‌ خانه نیز نباشید. وضعیت باز یا بسته‌ بودن در‌های خود را به‌وسیله اپلیکیشن ببینید و در صورت نیاز آن را باز یا بسته کنید.

ارتباط با خانه‌های هوشمند

ارتباط آیفون تصویری با سایر اجزای خانه هوشمند

معمولا اکثر اجزاء در خانه‌های هوشمند می‌توانند رفتار‌ کاربران را شناسایی کنند. آیفون ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند. آنها می توانند بفهمند هنگامی‌که فردی وارد خانه می‌شود، معمولا کدام کار‌ها را انجام می‌دهد؟. بنابراین، هنگامی‌که فرد توسط سیستم تشخیص چهره شناسایی می‌شود یک پیغام به سیستم هوشمند خانه ارسال می‌شود. سناریو‌های تعریف‌شده فرد برای ورود به خانه در این مرحله اجرا می‌شوند. مثلا یکی از این سناریو‌ها می‌تواند آماده‌ بودن آسانسور باشد. وقتی در باز شد، آسانسور در طبقه همکف آماده سوار‌شدن است و بدون نیاز به لمس کلیدهای آسانسور شما‌ را به ‌طبقه مورد‌نظرتان می‌برد. توضیحات بیشتر درباره آسانسور‌های هوشمند را از اینجا بخوانید.

سلامت و امنیت بیشتر با نسل جدید آیفون‌های هوشمند

آیفون تصویری هوشمند Akuvox

آیفون‌های هوشمند نیازی به لمس کلیدهای فیزیکی ندارند و در خانه‌های یک طبقه تنها با حضور در برابر آیفون، زنگ آن به‌صدا درمی‌آید. در خانه‌های چند‌طبقه هم در‌زدن با استفاده از کلید‌های لمسی اتفاق می‌افتد که باز‌هم نسبت به کلید فیزیکی آلودگی کمتری را در پی دارد. این ویژگی یکی از مزیت‌های مهم این آیفون‌ها می‌‌باشد. هنگام قرار گرفتن در‌برابر آیفون، حسگر تب‌سنج تعبیه‌شده در آیفون دمای بدن شما را اندازه‌گیری می‌کند و در صورت داشتن تب به شما هشدار می‌دهد که احتمالا دارای بیماری هستید. و بهتر‌است قبل از ورود به خانه به پزشک مراجعه‌ کنید که این نیز می‌تواند یکی از راه‌های جلوگیری از انتقال بیماری بین اعضای ‌مختلف خانه باشد.

مشکل فراموشی کلید را برای همیشه فراموش کنید !

یکی از رایج‌ترین مشکلات موجود برای همه اشخاص، فراموشی کلید‌های خانه است. اگر شانس بیاورید و کسی داخل خانه باشد، با در زدن مشکل حل می‌شود. اما اگر بدشانسی بیاورید و کسی داخل خانه نباشد، باید ساعت‌ها منتظر باشید تا کسی از‌راه برسد که همراه خود کلید داشته‌ باشد. یکی از امکانات جذاب و جالب آیفون‌های جدید AKUVOX این است که برای ورود به خانه به‌جز کلید، چند گزینه دیگر هم در اختیار شماست. شما می‌توانید از بلوتوث تلفن ‌همراه خود، QR Code و NFC نیز برای ورود به خانه استفاده کنید. پس بدون نیاز به کلید و تنها با داشتن تلفن ‌همراه خود نیز می‌توانید وارد خانه شوید.

آیفون تصویری هوشمند Akuvox

آیفون‌های سری جدید امنیت بیشتری را نسبت به نسخه‌های قبل ارائه می‌دهند. همچنین می‌توانند با خانه‌های هوشمند ارتباط برقرار‌کنند و سلامت کاربران خانه را تامین کنند.

با پیشرفت روزبه‌روز تکنولوژی انتظار ارائه امکانات جدید از سوی شرکت‌های سازنده آیفون‌های تصویری نظیر AKUVOX و… را‌ داریم. برای مشاوره بیشتر در این خصوص با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *