آینه هوشمند

از آنجایی‌که تمامی افراد از آینه استفاده می‌کنند، یک آینه هوشمند برای تمامی افراد لذت‌بخش خواهد بود. آینه هوشمند یکی از لوازم و تجهیزات زیبا در دنیای مدرن است؛ زیرا این وسیله در مقایسه با آینه‌های معمولی کاربردهای شگفت‌انگیزی دارد.

در اینجا تصمیم داریم تا کمی بیشتر در مورد عملکرد و موارد استفاده این وسیله مدرن صحبت کنیم. لطفا ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

ویژگی‌های آینه هوشمند Smart Mirror

افراد در آینه هوشمند علاوه بر تصویر خود، می‌توانند گزارش آب‌وهوا، اخبار، ایمیل و… را نیز تماشا کنند. یعنی یک شخص هر صبح در هنگام شستشوی دست و صورت خود، می‌تواند قیمت روز سکه و دلار یا نوسان بازار بورس را در آینه ببیند.

علاوه بر اخبار روز دنیا، طبق برنامه‌ای که به این آینه‌ها داده می‌شود، آنها قابلیت پخش برنامه‌‌ها یا تیزرهای دیگر را نیز دارند. درواقع این آینه‌ها می‌توانند زیرمجموعه‌ای از سیستم صوتی و تصویری هوشمند باشند.

بیشتر بخوانید؛ سیستم صوتی و تصویری هوشمند

ساختار آینه هوشمند Smart Mirror

این آینه‌ها از ترکیب یک شیشه حرارت دیده و یک تلویزیون نامرئی تشکیل می‌شوند. این تلویزیون به سیستم هوشمند مرکزی وصل می‌گردد و صفحه نمایش‌های آنها  Full HDمی‌باشند. صفحه نمایش‌های Full HD، تصاویری بسیار واضح و خیره‌کننده دارند. این در حالی است که برخی صفحه نمایش‌ها دارای درجه حفاظتی IPX6 می‌باشند و ضدآب هستند. بنابراین قابلیت استفاده در مکان‌هایی مانند استخرها را نیز خواهند داشت.

موارد استفاده آینه‌های هوشمند Smart Mirror

آینه هوشمند

نصب آینه‌های هوشمند بسیار ساده است و در هر جایی می‌توان از آنها استفاده کرد. علاوه بر مصارف خانگی، استفاده از آنها در لابی هتل، استخر، رستوران و یا هر سالن انتظار دیگری مانند ایستگاه مترو، فرودگاه، اتوبوس و… توصیه می‌شود؛ زیرا با نورپردازی پشت آینه، تیزرهای تبلیغاتی، منوی غذا، تخفیفات ویژه و… برای مشتریان نمایش داده می‌شود.

این مساله موجب محیطی پویا برای افراد خواهد شد و همچنین افراد از زمان خود بیشترین استفاده را خواهند کرد. همچنین استفاده از این آینه‌ها در آرایشگاه‌ها نیز بسیار پرفایده است. زیرا مشتری می‌تواند در طول کار، فیلم مورد علاقه خود را تماشا کند یا حتی مراحل کار را در آینه مشاهده نماید. بدین ترتیب علاوه بر اینکه برند آرایشگر توسعه می‌یابد و خاطره خوشی در ذهن مشتری خواهد گذاشت، مشتری نیز از تمامی وقت خود در آرایشگاه استفاده بهینه می‌کند.

امکانات آینه‌های هوشمند

نمای کلی از آینه هوشمند

آینه‌های هوشمند امکانات ویژه‌ای دارند که در زیر به چند مورد از عمده‌ترین ویژگی‌های آن می‌پردازیم:

1-ابعاد و شکل آینه را می‌توانید سفارشی انتخاب کنید.

2-می‌توانید نورپردازی‌ سفارشی از تمامی رنگ‌ها داشته باشید.

3-امکان افزودن دوربین‌های مداربسته به سیستم آینه هوشمند وجود دارد.

4-برای جلوگیری از بخارکردن آینه در محیط‌های مرطوب، می‌توانید از آینه‌هایی با حالت ضد مات شدن و ضد مه گرفتگی استفاده کنید.

5-امکان انتخاب قاب دلخواه را همچون آینه‌های معمولی خواهید داشت.

6-نصب آینه به‌صورت پیچی یا مغناطیسی می‌باشد.

7-سیستم عامل اندروید با کیبورد را دارا می‌باشند.

8-این آینه‌ها دارای گیرنده مادون قرمز و ریموت کنترل هستند.

9-بلندگوی استریو را دارا می‌باشند. 

و…

با توجه به توضیحات داده شده، اگر باز هم سوالی در خصوص آینه هوشمند در ذهن شما مانده باشد، با ما تماس بگیرید. ما در شرکت ساید همواره آماده مشاوره به شما عزیزان هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *