این پروژه تک واحدی جزء حرفه‌ای‌ترین و کامل‌ترین پروژه‌های هوشمندسازی برای یک خانه می‌باشد.

تمامی این پروژه براساس استانداردهای معتبر جهانی در حوزه هوشمندسازی، شبکه، صدا و تصویر طراحی شده است.

کارفرمای این پروژه با دانش کافی در این حوزه و درخواست‌های بسیار پیشرفته و حرفه‌ای برای هماهنگ کردن تمامی سیستم‌ها و مدیریت یکپارچه همه آنها به دنبال تیمی حرفه‌ای و مشاوری متخصص در این حوزه بود.

بنا به درخواست کارفرما در یکپارچه‌سازی و ادغام تمامی سیستم‌ها و پیچیدگی فنی، تیم فنی «مجموعه ساید» سیستم هوشمند را برای بالاترین حد امکانات و استاندارد یک پروژه هوشمند طراحی نمود.

تمامی مباحث از جمله طراحی سیستم‌های اکوستیک٬ طراحی Home Cinema ٬ سیستم دالبی‌ و صدای ۷ بعدی، سیستم اختصاصی نورپردازی در Home Cinema و سالن، مهندسی صدا، یکپارچه‌سازی صدا و نور نسبت به سناریوهای مختلف، رقص نور و صدا، همچنین ادغام آنها با هم، کنترل سیستم‌های سرمایش و گرمایش و هماهنگی آنها با سناریوها، سیستم تعیین سطح دسترسی، سیستم حرفه‌ای شبکه و مدیریت آن، با طراحی برای آینده Future Proof تماماً توسط تیم فنی شرکت ساید انجام پذیرفت.

یکی از ویژگی‌های بارز این پروژه و درخواست کارفرما، امکان کنترل تمامی مباحث ذکر شده توسط سیستم هوشمند می‌باشد به‌طوری‌که هیچ یک از سیستم‌ها و دستگاه‌ها به تنهایی کار نکرده و تماماً توسط سیستم هوشمند مدیریت می‌شود. در این شرایط سیستم هوشمند امکانات بی‌نظیر دیگری نیز در هر یک از بخش‌ها و ادغام آنها با یکدیگر برای کارفرمای محترم به ارمغان خواهد آورد.

نام پروژهواحد جناب آقای مهندس شیر محمدی
مکانبرج مسکونی تبریز واقع در رشدیه
کارفرماجناب اقای مهندس شیرمحمدی
پیمانکار شرکت نقش سازان پارس

مراحل پیشرفت کار

90%

برقکاری

0%

کارهای ساختمانی

0%

نصب سیستم

0%

برنامه نویسی