با کنترل هوشمند HVAC از هوای مطبوع و سالم لذت ببرید!

سیستم گرمایش و سرمایش هوشمند

در یک خانه هوشمند، سیستم گرمایش و سرمایش می‌داند که چه موقع و چگونه دما و کیفیت هوا را تنظیم کند. این سیستم بدون نیاز به ترموستات‌های معمول بازار، به‌صورت خودکار به وظایف خود عمل خواهد کرد. بدین ترتیب افراد بدون هیچ نگرانی یا اقدامی از هوای سالم و دمای مناسب بهره‌مند خواهند شد.

ما برای شما سیستم هوشمندی را ارائه خواهیم داد تا کاهش محسوسی را در هزینه‌ها مشاهده کنید. همچنین شما می‌توانید برای هر بخش از خانه یا محل کار خود، دمای خاصی را تنظیم کنید. همچنین سیستم با در نظر گرفتن کاهش انرژی و استهلاک دستگاه‌ها، دما را برای شما پایدار و مطلوب خواهد کرد و در صورت حضور یا عدم حضور شما، رفتارهای متفاوتی خواهد داشت تا حداکثر صرفه‌جویی را در مصرف انرژی داشته باشید.

دمای اتاق‌های مختلف خانه هوشمند

عملکردهای گرمایش و سرمایش بدون نیاز به ترموستات هوشمند

جدول زمانبندی سیستم گرمایش و سرمایش

سرمایش و گرمایش طبق جدول زمان‌بندی

 

سیستم هوشمند در خانه شما به‌صورت هوشمندانه مقدار گرما و سرمای موردنیاز برای راحتی شما را محاسبه می‌کند. البته نوع عملکرد برای زمان‌های مختلف متفاوت خواهد بود. حتی حضور یا عدم حضور شما نیز مورد محاسبه قرار خواهد گرفت. همچنین به عنوان مدیر سازمان یا ساکن خانه می‌توانید به سیستم یک جدول زمان‌بندی برای کارکرد تنظیم کنید؛ یعنی به سیستم بگوئید که چه ساعتی و چه دمایی برای شما مطلوب است.

کاهش هزینه‌های مصرفی

کاهش هزینه‌های انرژی تا 40%

 

فراتر از کنترل‌های HVAC ، خانه شما حتی می‌داند که چگونه با پرده برای کارآمدترین گرمایش و سرمایش کار کند. به‌عنوان مثال ، در طول روز پرده به طور خودکار باز خواهد شد تا خورشید بتواند به گرم کردن اتاق شما کمک کند.

سیستم چه در حالت دستی و چه در حالت هوشمند مقدار دمای مطلوب را همیشه برای شما تامین خواهد کرد. در ضمن سیستم با در نظر گرفتن تمامی شرایط داخلی، بیرونی و دمای درخواستی باعث کاهش هزینه و مصرف می شود.

ذخیره انرژی هنگام دور بودن از خانه

حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی در حالی که خارج خانه هستید

 

سیستم هوشمند نسبت به نیازهای مختلف، واکنش‌های مختلفی در بخش HVAC و تهویه خواهد داشت؛ مثلاَ زمانی که شما در خانه نیستید، سیستم سرمایش و گرمایش را در حالت stand by و یا خاموش نگه می‌دارد. بدین ترتیب از مصرف انرژی و استهلاک تجهیزات جلوگیری خواهد کرد.

مانیتورینگ و ذخیره آمار کارکرد سیستم و خطاها

مانیتورینگ و ذخیره آمار کارکرد سیستم و خطاها

 

با ذخیره و آنالیز دیتاهای مربوط به کارکرد سیستم، مدیران و ساکنان می‌توانند تصمیمات بهتری برای مدیریت مصرف انرژی بگیرند. در این بین درصورت بروز خطا سیستم فوراَ اقدام به پیشگیری و حل موضوع می‌کند و در همان لحظه این دیتاها به مدیران و ساکنین ارسال خواهد شد.

 

یادآوری زمان تعمیر

یادآوری زمان تعمیر

 

از آنجا که سیستم داده‌ها را با گذشت زمان ضبط می‌کند، درصورت نیاز به تعمیر، مشکل را به شما اطلاع می‌دهد. این مسئله کمک می‌کند تا خانه شما همیشه به بهترین نحو عملکرد خود را انجام دهد.

محافظت از ساختمان

محافظت از ساختمان

 

اگر دمای محیط از بازه کارکردی و تعریف شده خود فراتر رود، سنسورهای دما این اطلاعات را به سیستم مرکزی منتقل می‌کنند. سپس سیستم می‌داند چگونه دستگاه‌ها را تنظیم کند و به شما نیز این اطلاع را می‌دهد. حتی سیستم هوشمند توانایی عیب‌یابی سیستم HVAC را دارد و سریع به شما یا افراد مربوطه موضوع را اطلاع می‌دهد.

بنابراین اگر اتفاقی بیفتد که به‌نظر سیستم نامتعارف باشد، آن را فوراً به شما اطلاع می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد، سریع واکنش نشان دهید تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنید.

سوئیچ بین دستی و هوشمند

سوئیچ بین دستی و هوشمند

 

سیستم هوشمند در حالت دستی نیز می‌تواند مقدار دمای درخواستی شما را با نوع انتخابی عملکرد سیستم HVAC در همه فضاها کنترل کند.

کنترل هر نوع منبع HVAC توسط سیستم هوشمند

کنترل هر نوع منبع HVAC توسط سیستم هوشمند

 

سیستم گرمایش از کف یا رادیاتور، سیستم فن‌کویل، VRF، DVM  ، کولر گازی و ترکیب این سیستم‌ها حتی موتورخانه مرکزی نیز برای سیستم هوشمند تفاوتی نمی‌کند و تمامی قابلیت‌ها ذکرشده در بالا را نیز به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بخوانید؛ سیستم تهویه هوشمند

سنجش روشنایی طبیعی

مدل کنترل سیستم HVAC هوشمند

 

کنترل و دریافت دیتا برای کنترل سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند، به‌وسیله کلیدهای هوشمند لمسی که دارای سنسور دما و رطوبت هستند، همچنین  تاچ پنل و اپلیکیشن امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید؛ انواع سنسورها در خانه هوشمند

کنترل کننده ترموستات

تیم فنی شرکت ساید با استفاده از بهترین برندهای روز اروپایی و تکنولوژی‌های روز دنیا، سیستم را برای پروژه‌های خاص شما و خانه‌هایتان طراحی و اجرا می‌کند. ارتقا LifeStyle شما و آمدن به دنیای جدید را با ما تجربه کنید

جهت دریافت راهنمایی درمورد هوشمند سیستم سرمایش وگرمایش خانه یا محل کار خود،می‌توانید با پر کردن فرم زیر مشاوه‌های لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

درخواست مشاوره هوشمندسازی تخصصی


مهندسین مشاور هوشمندسازی

در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت:

درخواست

مشاوره تخصصی