مدیریت دسترسی هوشمند در همه جا و همه مکان

یکی از بزرگ‌ترین امتیازات و امکانات خانه هوشمند این است که شما می‌توانید در هر زمانی و از هر کجا که خواستید دوربین‌ها، رفت‌وآمدها و همه مباحث امنیتی را مشاهده کنید و دسترسی ها را مدیریت نمائید.

همچنین این سیستم به شما این اجازه را می‌دهد که به‌راحتی میزان دسترسی افراد را تحت کنترل داشته باشید. یکی از تجهیزاتی که برای دسترسی افراد به خانه هوشمند وجود دارد، کلید الکتریکی است.

کلید دسترسی هوشمند لوکسون

کلید‌های الکتریکی هوشمند قطعه‌ای پلاستیکی هستند که امکان برقراری ارتباط با خانه‌های هوشمند را فراهم می‌کنند. بدین ترتیب شما می‌توانید بدون حمل کلیدهای اضافه، تنها با یک کلید الکتریکی به قسمت‌های مختلف خانه دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید؛ کلید الکتریکی

کلید دسترسی لوکسون

توجه داشته باشید که در صورت مفقود شدن کلید، می‌توانید به‌راحتی آن را غیرفعال کنید. همچنین شما می‌توانید برای هر کاربر محدودیت‌های خاصی را در نظر بگیرید تا همه به تمامی قسمت‌های ساختمان دسترسی نداشته باشند و اینکه می‌توانید تعداد کاربران را کم یا زیاد کنید.

کلیدهای الکتریکی علاوه بر راحتی و آسایش امنیت افراد را نیز تضمین می‌کنند. بنابراین برای دسترسی راحت به خانه هوشمند، وجود این کلیدها را نباید نادیده گرفت.

دسترسی شخصی

میزان دسترسی شخصی

 

برای هر کاربر مقدار معینی از دسترسی را تعیین کنید. همچنین شما می‌توانید زمان و مکان دسترسی،  تعداد دسترسی و هر پارامتر دیگری را نیز تحت کنترل خود درآورید.

 

لاگ برداری و ردیابی

 

در هر لحظه و هر کجا، رفتار و کارکرد افراد را مشاهده کنید و  ببنید چه کسی در کجای ساختمان قرار دارد

ادغام با دیگر سیستم‌های دسترسی

ادغام با دیگر سیستم‌های دسترسی

هوشمند سازی سیستم به شما این امکان را می‌دهد، تمامی سیستم‌های دسترسی را به سیستم هوشمند وصل کرده و مدیریت کنید.

بیشتر بخوانید؛ دوربین‌های امنیتی در خانه هوشمند

ما در شرکت خانه هوشمند ساید به عنوان نماینده شرکت لوکسون، محصولاتی باکیفیت و قدرتمندی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. عمده محصولات ما از برند لوکسون، ABB است و قسمتی از محصولات هم ازسایر برندهای مطرح دنیا هستند که با پروتکل‌هایی مانند KNX سازگار می‌باشند و علاوه بر ایجاد آسایش، امنیت و زیبایی، لوکس گرایی خاصی را دارا هستند.

همچنین ما با تیم حرفه‌ای خود، بهترین خدمات را در تنظیم و فعال‌سازی دسترسی‌های خانه هوشمند به شما ارائه خواهیم داد.می‌توانید با پرکردن فرم مشاوره زیر راهنمایی های لازم را در این خصوص دریافت نمایید

درخواست مشاوره هوشمندسازی تخصصی


مهندسین مشاور هوشمندسازی

در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت:

درخواست

مشاوره تخصصی