پرده‌ها و سایبان خود را برای کارهای بیشتر و پیچیده‌تری هوشمند کنید!

با هوشمند سازی پرده‌ها و سایبان‌ها، دیگر تنها هدف این تجهیزات، جلوگیری از نور خورشید نیست. پرده‌ها و سایبان‌هایی که به سیستم هوشمند متصل هستند، با نور خورشید هماهنگ می‌شوند. بدین ترتیب به گرم کردن، سردکردن و همچنین استفاده حداکثری خانه از نور خورشید کمک خواهند کرد.

اگر سایبان و پرده‌های خانه شما به سیستم هوشمند متصل باشد، در هنگام غروب این تجهیزات به‌طور خودکار بسته می‌شوند تا حریم خصوصی خانه شما حفظ شود. گرچه این امکانات منحصر به خانه‌ها نیست و شما در دفاتر کار خود نیز می‌توانید از این سیستم بهره ببرید. بدین ترتیب در یک دفتر کار با ورود یا خروج آخرین کارمند، یا برای تنظیم نور و تهویه مطبوع، پرده‌ها باز و بسته خواهند شد.

بیشتر بخوانید؛ دفتر هوشمند

نمایی از پرده هوشمند در خانه هوشمند

وجود پرده‌های هوشمند در خانه و اداره، حس زیبا و جدیدی را ایجاد خواهد کرد. ازطرفی تنظیم این تجهیزات هم به‌صورت دستی و هم به‌صورت خودکار امکان‌پذیر است؛ بنابراین می‌توانید زمان‌بندی‌های پرده را دستی و یا به حالت هوشمند انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید؛ پرده هوشمند

کنترل دمای اتاق توسط پرده

ایجاد شرایط مطلوب و کاهش مصرف انرژی در هر فصل

با پرده‌های هوشمند می‌توانید از انرژی خورشید بیشترین استفاده را ببرید. بدین ترتیب در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد؛ زیرا سیستم برای تنظیم دما، نور و تهویه از پرده‌ها کمک خواهد گرفت و در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهد کرد.

 

کنترل حریم خصوصی توسط پرده هوشمند

حفظ حریم خصوصی در شب

 

زمانی که خبر از خورشید نیست، حفظ حریم خصوصی یکی از اولویت‌های سیستم است. بنابراین سیستم با پائین آوردن پرده‌ها سعی در حفظ حریم خصوصی شما خواهد کرد.

تشخیص شرایط آب و هوایی بد

حفاظت در برابر تندباد

 

 

تندباد یکی از اتفاقاتی است که خسارات زیادی را برای خانه یا محیط اطراف آن ایجاد خواهد کرد. اما اگر تجهیزات خانه شما به سیستم هوشمند متصل شده باشد، سایبان‌ها و پرده‌ها به موقع در مقابل تندباد بسته خواهند شد تا مانع از خرابی‌های احتمالی شوند.

 

قابلیت چند حالته پرده

گروه‌بندی هوشمند پرده‌ها

زون بندی پرده‌ها با استفاده از سیستم هوشمند، کاری بسیار ساده است. یعنی شما برای پرده‌های رو به حیاط و پرده‌های رو به خیابان، سناریوهای متفاوتی داشته باشید.

موسیقی مخصوص کودک

کنترل والدین

 

والدین می‌توانند دکمه‌های سایبان را بر روی هر ریموت و کلید لمسی قفل کنند و نگران کنجکاوی کودکان خود نباشند.

حالت اتوماتیک پرده در خانه هوشمند

شبیه ساز حضور

 

زمانی که در مسافرت هستید خانه شما تمامی پرده ها را مانند زمانی که در خانه هستید کنترل خواهد کرد. بدین ترتیب هیچ دزدی نخواهد فهمید که شما در خانه نیستید.

بیشتر بخوانید؛ سیستم امنیتی در خانه هوشمند

سنجش روشنایی طبیعی

انجام تمامی کارها با هم

 

 

تمامی ویژگی‌های خانه هوشمند با هماهنگی یکدیگر کار می‌کنند از سیستم روشنایی گرفته تا سیستم موسیقی، امنیتی و تهویه خانه هوشمند همه را با هم در جهت نیاز و راحتی شما کنترل می‌کند و این برای یک خانه هوشمند کار سختی نیست.

زنگ ساعت

سوییچ بین دستی و هوشمند

 

شما می‌توانید در هر لحظه سیستم را به حالت دستی و یا حالت هوشمند و خودکار بگذارید. بدین صورت که در حالت دستی سیستم طبق دستورات شما کار می‌کند و حتی باز و بسته می‌شود. ولی در حالت هوشمند با استفاده از دیتاها، سنسورها و شرایط محیطی نیازهای شما را تامین می‌کند البته ترکیب دستی و هوشمند بدون اختلال در کارکرد پاسخگوی نیاز شما در بهترین حالت ممکن خواهد بود.

مصرف انرژی کمتر

از خوابیدن و بیدار شدن لذت ببرید

 

پرتوهای خورشید به شما کمک خواهند کرد تا شما را به نرمی از خواب بیدار کند. پرده در اتاق خواب شما به طور خودکار بالا می رود و شما روز با نشاطی را شروع خواهید کرد.

موقع خواب هم می‌توانید بدون دغدغه صرفا با لمس یک کلید یا یک فرمان صوتی به راحتی پرده‌ها را کشیده و بخوابید.

بیشتر بخوانید؛ سایبان هوشمند

سناریو پرده‌های هوشمند در ساعات مختلف شبانه‌روز

 

شما به راحتی می‌توانید برای هر ساعت از شبانه روز یک سناریوی جذاب داشته باشید. بدین ترتیب نه‌تنها فضای رویایی و دلچسبی را تجربه خواهید کرد، از نور طبیعی خورشید نیز بیشترین بهره را خواهید برد.

حالت پرده‌ها مخصوص ساعت 7 بعدازظهر

سناریو ساعت 7 بعد از ظهر

حالت پرده‌ها مخصوص ساعت 5 بعد‌ازظهر

سناریو ساعت 5 بعد از ظهر

حالت پرده‌ها مخصوص ساعت 11 صبح

سناریو ساعت 11 صبح

حالت پرده‌ها مخصوص ساعت 9 صبح

سناریو ساعت 9 صبح

حالت پرده‌ها مخصوص ساعت 7 صبح

سناریو ساعت هفت صبح

کاهش مصرف انرژی

خانه هوشمند و محیط کسب‌وکار شما به‌خوبی می‌داند که چگونه نسبت به دما و محل خورشید واکنش نشان دهد. این کار به گرم کردن اتاق‌ها با کمترین مقدار انرژی کمک می‌کند. تنظیم نور نیز با استفاده از پرده‌های هوشمند در کاهش مصرف انرژی و  پایین آوردن هزینه‌ها نقش به‌سزایی دارد.

ما در شرکت خانه هوشمند ساید به عنوان نماینده شرکت قدرتمند لوکسون، محصولاتی باکیفیت و قدرتمندی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. عمده محصولات ما از برند لوکسون، ABB و سایر برندهای مطرح دنیا هستند که با پروتکل‌هایی مانند KNX سازگار می‌باشند و علاوه بر ایجاد آسایش، امنیت و زیبایی، لوکس گرایی خاصی را دارا هستند.

درخواست مشاوره هوشمندسازی تخصصی


مهندسین مشاور هوشمندسازی

در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت:

درخواست

مشاوره تخصصی