کلید‌های خانه هوشمند

کلید و پریزها از جمله تجهیزات الکتریکی هستند که در هر خانه‌ای وجود دارند. این تجهیزات استفاده از جریان الکتریسیته را امکان‌پذیر می‌کنند. بنابراین به‌دلیل کاربردشان، باید همواره در دسترس باشند. همین در دسترس بودن باعث شده است تا ما همواره علاقه‌مند باشیم که از کلید پریز ست استفاده نماییم؛ زیرا با این کار نمای دیوارهای خانه، زیباتر به نظر خواهند رسید.

ما در این مطلب سعی داریم تا کمی در مورد کلید پریز ست صحبت کنیم. لطفا ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

کلید پریز ست و نقش آن در زیبایی خانه

همواره از دیرباز، افراد سعی داشته‌اند تا دکوراسیون داخلی خانه‌شان از یک سبک و طرح پیروی کند. در این میان، کلید و پریزها نیز به عنوان المان‌های قابل مشاهده، باید زیبا و تمیز به‌نظر می‌رسیدند.

زیباپسندی افراد باعث شد که امروزه با پیشرفت تکنولوژی، زیبایی و ست بودن این تجهیزات اهمیت بیشتری پیدا کند. تا به جایی که کلید و پریزهای سفارشی مطابق با سلیقه و دکوراسیون افراد نیز ساخته می‌شوند.

این کلید و پریزهای جدید قابلیت این را دارند که با مبلمان، دکوراسیون، رنگ کاغذدیواری و… ست ‌شوند. بنابراین افراد زیادی سعی در معاوضه کلید و پریزهای قدیمی خود با کلید پریزهای ست و جدید دارند تا دکوراسیون خانه‌شان را به‌روز و زیبا نمایند.

در ادامه بخوانید: امکانات جالب کلید های هوشمند

پریز و کلیدهای ست یکی از مزایای خانه هوشمند!

مزایای کلید پریز ست

اهمیت ست بودن و زیبایی کلید و پریزهای هوشمند به حدی است که افراد بی‌شماری  تصمیم به هوشمند سازی خانه‌های خود می‌گیرند. درواقع اگر از این افراد سوال شود که چرا خانه خود را به سیستم هوشمند مجهز کرده‌اید؟. جواب خواهند داد: به دلیل استفاده از کلیدپریز ست!

 این در حالی است که هوشمند سازی شامل مزایای بی‌شماری می‌شود و زیبایی و ست بودن کلید و پریزها، تنها یکی از هزاران مزیت آن می‌باشد. اما در حالت کلی، با توجه به مبحث هوشمند سازی و رواج خانه‌های هوشمند، کلید و پریزها نیز قابلیت اتصال به سیستم هوشمند را پیدا کرده‌اند. بنابراین امروزه با نسلی از تجهیزات روبرو هستیم که با استفاده از هوش مصنوعی، در تمامی جوانب زندگی افراد جامعه نقش مثبتی را ایفا می‌کنند.

انواع کلید پریزست و هوشمند و تفاوت آنها با کلید و پریزهای مکانیکی

کلید و پریزهای هوشمند در انواع مختلفی در بازار وجود دارند. برخی از آنها از همان شکل و شمایل کلید و پریزهای مکانیکی تبعیت می‌کنند. این کلید پریزها از نظر شکل ظاهری کاملاَ باهم ست می‌باشند. همچنین کیفیت روکش‌های بدنه این تجهیزات بر خلاف مدل‌های مکانیکی، بسیار بالاست.

جنس کلید و پریزهای مکانیکی معمولی از پلاستیک بود و معمولاَ به رنگ‌های سفید و کرمی ساخته می‌شدند. اما کلید و پریزهای جدید و هوشمند از جنس آلیاژ برنج ساخته می‌شوند. بنابراین رنگ آنها تغییر نمی‌کند، در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی ساخته می‌شوند، به‌سرعت دچار پوسیدگی نمی‌شوند و بسیار ایمن هستند.

با این اوصاف حتی اگر شکل ظاهری این تجهیزات هوشمند از کلید پریزهای مکانیکی تبعیت کند، رنگ و طرح آنها می‌تواند مطابق با سلیقه شما باشد. بنابراین این کلید و پریز کاملاَ به‌روز و زیباست و می‌تواند زیبایی خاصی به دکوراسیون خانه دهد.

برخی دیگر از کلید و پریزهای هوشمند و ست، لمسی هستند. کلید و پریزهای لمسی با حسگرهای دما کار می‌کنند. این کلیدپریزها یکی از جدیدترین و به‌روزترین تجهیزات الکتریکی خانه محسوب می‌شوند. آنها علاوه بر زیبایی، بسیار راحت عمل می‌کنند و تنها با لمس انگشت و یا با کنترل از راه دور، خواسته شما را برآورده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید؛ هر آنچه که باید درباره پریزهای هوشمند بدانید

برای آشنایی بیشتر با کلیدپریز ست و برندهای مطرح دنیا در زمینه ساخت این تجهیزات، بهتر است با ما تماس بگیرید. ما در شرکت خانه هوشمند ساید با بهترین برندهای کلیدپریز ست، دکوراسیون خانه شما را نیز زیباتر می‌کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *