امکانات و ویژگی های قفل و دستگیره هوشمند

قفل و دستگیره‌های هوشمند مهم‌ترین نقش در حفاظت از خانه‌ها را در برابر سرقت سارقین ایفا می‌کنند. این قفل و دستگیره‌ها این امکان را به کاربران می‌دهند که با روش‌های متنوعی در را باز کنند و افراد نیازی به حمل کلید نداشته باشند. همچنین این قفل و دستگیره‌ها قابلیت ارتباط با خانه‌های هوشمند را دارند که می‌توانند گزارشات وضعیت سرقت را به اطلاع سیستم‌های هوشمند برسانند تا این سیستم‌ها اقدامات لازم را برای پیشگیری از سرقت انجام دهند. برای اطلاع کامل از ویژگی‌ها و امکانات قفل‌ها و دستگیره‌های هوشمند اینجا کلیک کنید.

در ادامه این مقاله به معرفی امکانات برترین مدل‌های قفل و دستگیره هوشمند خواهیم پرداخت. پس در ادامه مقاله همراه مجله ساید باشید.

3 قفل و دستگیره LockMaze مدل EchoSeries

اجزای داخلی دستگیره های هوشمند

این مدل از قفل و دستگیره‌های lockmaze مجهز به سنسور اثرانگشت هستند. شما می‌توانید بیش از 200 اثرانگشت مختلف را در حافظه این قفل و دستگیره ذخیره کنید.

وجود سنسور ضربه سنج و قابلیت ارتباط با خانه‌های هوشمند باعث می‌شود تا هنگامی‌که در خانه حضور ندارید و سارقان قصد ورود به خانه را با شکستن قفل در دارند، از طریق اپلیکیشن به شما این کار اطلاع داده شود. همچنین با فرستادن پیغامی به سیستم‌های خانه هوشمند اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت آغاز می‌شود. این‌گونه می‌شود که این قفل و دستگیره‌ها از سرقت در خانه‌های هوشمند پیشگیری می‌کنند.

مزایا

مجهز به سنسور اثرانگشت

ضد حریق

مقاوم در برابر ضربه

قابلیت ارتباط با سیستم‌های خانه هوشمند

قیمت مناسب

قفل امنیتی سه لایه

قابلیت باز شدن با کلید معمولی

معایب

طرح بسیار ساده

عدم پشتیبانی از صفحه نمایش لمسی

عدم پشتیبانی از NFC و سیستم بازگشایی قفل به روش کارتی

2 قفل و دستگیره LockMaze مدل EchoSeries

قفل و دستگیره هوشمند برند lockmaze مدل EchoSeries

این قفل و دستگیره علاوه بر امکانات سری اکو سرویس، از صفحه‌نمایش و کلیدهای لمسی نیز پشتیبانی می‌کنند. همچنین این قفل و دستگیره‌ها از قابلیت NFC نیز پشتیبانی می‌کنند. قابلیت NFC این امکان را در اختیار کاربران میگذارد که با استفاده از کارت‌های مخصوص و یا اپلیکیشن خانه هوشمند در را باز کنند و وارد خانه شوند.

از جمله نقدهای وارده به این مدل از قفل و دستگیره‌های هوشمند طراحی ظاهر این محصول می‌باشد. حسگر اثرانگشت می‌توانست در جای بهتری نیز قرار بگیرد و همچنین ظاهر برجسته نیز می‌توانست تخت و صاف باشد که مجموع این عوامل باعث می‌شود تا این مدل را یک قفل و دستگیره تمام هوشمند با ظاهر معمولی در نظر گرفت.

مزایا

مجهز به سنسور اثرانگشت

مجهز به درگاه NFC

صفحه نمایش لمسی

ضد حریق

مقاوم در برابر ضربه

قابلیت ارتباط با سیستم‌های خانه هوشمند

طراحی زیبا

معایب

تجربه کاربری نامناسب

طراحی غیر مهندسی

1 قفل و دستگیره LockMaze مدل Harbor FingerPrint

قفل و دستگیره هوشمند lockmaze مدل Harbor FingerPrint

ویژگی‌هایی که در مدل‌های بالای قفل و دستگیره معرفی شدند همگی در این مدل از قفل و دستگیره گنجانده‌شده‌اند. این یعنی علاوه بر کارت‌ هوشمند، رمز عددی و حسگر اثرانگشت برای باز کردن قفل، می‌توانید از اپلیکیشن و کلید الکتریکی هوشمند نیز استفاده کنید.

تجمیع چند امکان برای باز کردن قفل در‌های هوشمند باعث می‌شود تا به‌طور مثال هنگامی‌که کارت خود را در خانه جا گذاشته اید بتوانید از روش‌های جایگزین برای باز کردن در استفاده کنید. در این صورت هیچ موقع پشت در نمی‌مانید و همیشه راهی برای باز کردن در خانه برایتان وجود دارد.

سبک ساخت و طراحی منحصر‌به‌فرد این قفل و دستگیره‌ها باعث می‌شود تا یک گزینه بسیار ایده‌آل برای کاربرانی باشد که به سبک معماری مدرن و کلاسیک علاقه‌مندند.

از جمله مزایا و معایب این مدل از قفل و دستگیره‌های هوشمند عبارت‌اند از:

مزایا

مجهز به سنسور اثرانگشت

مجهز به درگاه NFC

صفحه نمایش لمسی

ضد حریق

مقاوم در برابر ضربه

قابلیت ارتباط با سیستم‌های خانه هوشمند

طراحی زیبا

مطابق با معماری مدرن

معایب

قیمت بالاتر نسبت به مدل‌های دیگر

مزایا و معایب قفل و دستگیره های هوشمند

مدل‌هایی که در این مقاله معرفی شدند، تنها قسمتی از مدل‌های معرفی‌شده در بازار بودند. ممکن است یک برند و مدل مختلف وجود داشته باشد که امکانات برابر و شاید هم بهتر از مدل‌های معرفی‌شده ارائه دهد. پس در انتخاب قفل و دستگیره هوشمند به ویژگی‌ها و امکانات آن توجه فرمایید. یک قفل و دستگیره ایده‌آل صفحه‌نمایش و کلیدهای لمسی دارد، با تجهیزات خانه هوشمند قابلیت برقراری ارتباط دارد و مجهز به سنسور اثرانگشت است، رنگ‌بندی متنوعی دارد و از تکنولوژی NFC پشتیبانی می‌کند که در هنگام خرید باید این ویژگی‌ها را ملاک قرارداد. برای اطلاع از قیمت این مدل از قفل و دستگیره‌ها و مشاوره رایگان درباره انتخاب آن‌ها لطفا با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *