کنترل وسایل گرمایشی خانه هوشمند به وسیله اپلیکیشن

با پیشرفت تکنولوژی، سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند نیز به کمک افراد آمده است تا بتواند زندگی زیبا و راحتی را برای افراد فراهم نماید. وقتی از سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند صحبت می‌کنیم، درواقع از تمامی لوازم سرمایش و گرمایشی صحبت می‌کنیم که به سیستم هوشمند مرکزی خانه متصل شده‌اند.

بنابراین صحبت از یک کولر یا یک رادیاتور به‌خصوص نیست. ما در اینجا با سیستمی سر و کار داریم که این لوازم را مجبور به کار می‌کنند. برای درک بهتر این موضوع بهتر است این مطلب را تا به انتها بخوانید. پس ما را همراهی کنید.

نحوه کار سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند

روش کار این سیستم بدین ترتیب است که سنسور تعیین‌کننده دما به‌طور اختصاصی دمای هر محیط را اندازه می‌گیرد و به سیستم کنترل‌کننده مرکزی اطلاع می‌دهد. این سیستم تصمیم می‌گیرد که کدام دستگاه را روشن کند. تا هوای محیط برای افراد مطلوب شود. یعنی در هر فصل از سال با گرم و سرد شدن هوا دستگاه عملیات خود را نسبت به آن انجام می‌دهد.

البته توجه داشته باشید که یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این سیستم کنترل از راه دور آن است. شما می‌توانید از طریق گوشی با برنامه هوشمند نصب‌شده در آن به سیستم مرکزی دستور دهید تا تنظیمات مربوطه را انجام دهد.

همچنین یک کلید اختصاصی برای سیستم گرمایشی و سرمایشی وجود دارد که علاوه بر حالت خودکار، می‌توانید این دستگاه را به‌صورت دستی کم‌وزیاد یا خاموش و روشن کرد. علاوه بر تنظیمات سنسور دما به‌طور هوشمند، کافی است دما برای هر اتاق یا ناحیه، یک‌بار به‌دلخواه شما تنظیم گردد. یعنی شما می‌توانید دمای هر اتاق و فضا را جداگانه و برای زمان بخصوصی از روز تعیین نمایید. پس‌ازآن خود سیستم به دمای محیط رسیدگی می‌کند. اگر احساس کردید که نیاز به تغییر دما دارید، کافی است از طریق اپلیکیشن موبایل خانه هوشمند، دمای موردنظر خودتان را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید؛ سیستم کنترل لوازم حانه هوشمند

سیستم گرمایش و سرمایش هوشمند چه ویژگی‌هایی می‌تواند داشته باشد؟

مدیریت سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند

دمای داخل ساختمان به‌طور خودکار و بدون دخالت افراد تنظیم و کنترل می‌شود.

سیستم سرمایش و گرمایش خانه هوشمند را می‌توانید طوری در محیط تنظیم کنید که هر قسمت از خانه یا محل تجاری را بسته به شرایط دمای آن کنترل کند.

بر این اساس ساختمان را به بخش‌های مختلف می‌توانید تقسیم کنید. بعد برای هر قسمت برنامه‌ای متناسب تعریف و آن را به‌صورت مجزا مدیریت کرد.

مدتی قبل از ورود به ساختمان، می‌توانید سیستم را فعال نمایید تا در هنگام ورود، دمای محیط مطابق با خواست و سلیقه شما باشد.

این کار علاوه بر اینکه هزینه‌های نگهداری سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی شمارا کاهش می‌دهد، به طول عمر آن‌ها کمک می‌کند. شمارا در مصرف بهینه انرژی و کاهش هزینه‌های ناشی از آن نیز یاری خواهد کرد.

هنگام خواب می‌توانید این دستگاه را تنظیم کنید تا به‌صورت خودکار دمای محیط را بسته به شرایط مطلوب کند، حتی زمانی که نیاز به خاموش شدن باشد این کار را خودکار انجام دهد.

سرعت دستگاه گرمایشی یا سرمایشی به‌صورت دستی یا خودکار قابل‌کنترل است.

دستگاه‌های سرمایشی یا گرمایشی به‌صورت زمان‌بندی‌شده می‌توانید فعال کنید.

فن‌ها با تنظیم زمان تأخیر آن‌ها قابل مراقبت است.

برای فصول مختلف این دستگاه قابل‌کنترل است.

سخن آخر

در این مقاله خواندیم که می‌توانیم تمام تجهیزات مربوط به سرمایش و گرمایش را به دستگاه کنترل مرکزی هوشمند متصل کنیم و از راه دور کنترل نمائیم. بدین ترتیب زندگی راحتی را تجربه خواهیم کرد؛ زیرا دمای خانه همواره در محدوده آسایش ما خواهد بود.

ما در شرکت خانه هوشمند ساید همواره آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان هستیم. بنابراین اگر در مورد سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند، سوالی در ذهن شما مانده باشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید و یا در زیر همین پست برای ما بنویسید تا در اسرع وقت پاسخ‌گوی شما باشیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *